Bugün aşılamamın 14. Günü aslında pazartesiyi beklemeyi çok istiyodum ama dayanamadım. Belirtilerimde vardı zaten sürekli stres yapıyodum tuttumu diye kızlar lütfen çok dua edin bana. Sağlık ocağına gidiyorum yarın alcam kan sonucumu çok heyecanlı ve sabırsızım.