Zeynep04 Hanımlar meme ucu çatlağı için ne önerirsiniz? Ne sürersek çatlamaz yada iyi gelir . Bebek için aldığınız pişik kremi hangisi acaba? Doğuma az kaldı eksikleri tamamlamak istiyorum
Semra-gulec Zeynep04 tahinin üstüne yağ çıkıyor ya onu sürünce iyi geliyor diye okumuştum bi dene istersen
edadm Zeynep04 32+3üm lansinoh göğüs ucu kremi aldım geldiğinde kullanmaya başlayacağım doğuma kadar sürmeyi düşünüyorum umarım emzirirken sıkıntı yaşamam
AleynaResul Zeynep04 ben göğüs ucu için baby me nin kremini aldım e bebekten 50 tl falandı pişik kremi almadım henüz 28.haftada devlet şeyine başvurunca çantayla içi dolu getiriyolar pişik kreminden memnun kalan var onuda deneyebilirsiniz
babymomy_ Zeynep04 ben meme ucu kremi olarak lansinoh aldım birde gümüş kapak. Bebeğim için de mustela ve sudocrem pişik kremi aldım
edadm babymomy_ yaa öyle miymiş ben otuzlardan sonra kullanın diyen birini duymuştum 37de başlayayım öyleyse 🥰
duriskonunannesi Zeynep04 meme ucu çatlağı için en etkili yöntem doğru emzirmek o videolara bakmanızı öneririm ,ilk gebeligimde o kadar çok pompa ve sık sık emzirmeme rağmen ne çatlak ne yara hicbir şey yaşamadım
duriskonunannesi Zeynep04 Bebek pişik kremi de Bepanthol pişik kremi kullandım memnundum arada sudocrem de kullandığım oldu ondan da memnunum