mrsanne benim negatif çıkmıştı erken gebelik testimde 2 gün sonra dayanamayıp kan vermiştim ve hamile olduğumu öğrenmiştim. İnşAllah hayırlı vakitte sizde hayırlı haberler alırsınız. Ben çok yoğun hissetmiştim hamile olduğumu anlaşılan sizde farkındasınız vücudunuzu takip ediyorsunuz sizde belki kan testi yaparak kesin sonuç alabilirsiniz. Gönlünüzce olur inşAllah ☺️