ftmasrt Haftadayım normal doğuma yatkınmışım muayene yapıldı ama bebiş kanala girmemiş ne yapabilirim ne gibi hareketler veya ne yenmeli internette yazıyor ama insan güvenemiyor birşeyler yapıp deneyen gören var mı 🧿
Ebru_20 ftmasrt kendinizi çok yormadan eğil kalk yapabilirsiniz hurma yiyebilirsiniz bol bol yürüyüş yapabilirsiniz
Minik_kusumm ftmasrt merhaba bende 39 haftayım 1 cm açılmam var eğer 40 a kadar gelmez ise suni ile başlatırız dedi size de böyle bişey dendi mi
mommyily Aksak yürüyüş var duydunuz mu bilmiyorum onu deneyebilirsiniz birde yüzme imkanınız varsa yüzmeyi deneyin
ftmasrt Minik_kusumm yok doktor beklenen doğum gününden sonra bir gün bile beklemem bebeği riske atamam kakasını falan yapıyorlar dedi