mommyily Günaydın hanımlarrrr 🥰 biliyorum herkesin doğum belirtisi başkadır ama sizinkiler nasıldı çok merak ediyorum doğuma çok az kaldı ilk olduğu için tecrübesizim bu konuda sizlerin doğum belirtileri kaç gün önce başladı nasıldı ?
Kukulikukuli12 mommyily hiç bişey 🤣 41.hafta suni sancı ile dogum yaptım. Beklesem bir 41 hafta daha beklerdi kzıım 😄
seyda53 mommyily evet çünkü durmuyo yani idrarınızı yaparken tutabiliyosunuz ya mesela su da o olmuyo
seyda53 mommyily anlarsınız. benim suyum bi anda gelmişti akıntı zannetmiştim ama böyle akıntı olamaz demiştim baya bi su bardağı suyu boşaltmış gibiydi sonrasında gelmeye başladı durdu bi kaç saniye sonra tekrar geldi o şekilde hemen hastaneye gittim tabii
mommyily Kukulikukuli12 ayyy yazdığınız çok iyi oldu şuan benimde ne suyum geldi ne sancım var ne nişanım geldi doktor bana da suni sancı verip doğumu başlatabilir acaba nasıl ilerledi süreç kaç saat suni sancı aldınız ve açılmanız oldu mu
Kukulikukuli12 mommyily ayyyy bira önce bir postta anlattım canım herşeyi. Profilimden okur musun 🤭 uzun bir daha yazmıyım 😄 2 3 post önce zaten