SultanAkardere Irmakmomss19 Benim de aynı 3.5 di ve bu tiroidlerin yüzünden 2 tane bebeğimi kaybettim ama şu an Allah’a şükür tekrar hamileyim tiroid ilaçlarını sakın aksaltma şu an değerim 0.92 bebeğimde gayet sağlıklı :))
Irmakmomss19 SultanAkardere Masallah Allah bağışlasın 🥰 Yok töbe aksatmam zaten Allah’ın izniyle tedbir bizden taktir Allah’tan 🤲🙂
Lavina Irmakmomss19 korkulacak bişey değil ben 3 gebelik yaşadım hep 50 lik ilaç kulandım çok şükür evlatlarım gayet sağlıklı zaten troidim var normaldede kulanıyorum hamilelikte çoğu zaman çıkıyor çoğu kişi kulanıyor zaten
Hsrt80 Hsrt80 her sabah saat 7 buçukta içiyorum yanlız bu hapı kullanirken yanında başka hap içme 7 ve 8 saat Aralık birakmamn gerekmiş ilacın etkisini bozuyormus benim öyle kan hapı bunu sabahları almıştım değerim 13 ccikti