35 haftalığız bir haftadır el ve ayaklarımda kaşıntı oluyordu çok fazla dün doktor kontrolüm vardı çok tehlike karaciğer yağlanması olmuş dedi test istedi iğne ve krem verdi sonuca göre hemen doğuma alabilirim dedi kaşıntı olursa beklemeyin gelin dedi
Bu gece kaşıntı olmadı iğneden ve kremden sanırım biraz iyi uyudum ama sanırım bu hafta sonuna kadar idare edebilecem pazartesi büyük ihtimalle doğum olabilir 🥹