Esmer00 sizin dış gebelik değildir kimyasaldır benimde öyleydi dış gebelik demesi için keseyi rahim dışında görmesi gerekiyor beta değerin az arttı ve şuan kanaman varsa kimyasal oluyordur dış gebelik olarak kendinizi korkutmayın bana doktor 3 ay korun demişti sizde isterseniz öyle yapabilirsiniz kanamanız geçsin kadın doğuma genel kontrole gidin hamilelik düşünüyorsanız doktor yumurtlıklarına bakar folik asit verir