Mrb birşey soracam özür dileyerek gerçekten utanıyorum da ama ne yapacağımı bilmiyorum ve ilk gebeliğim olduğu için bir bildiğim yok bu konuda bilen varsa yardımcı olur mu lütfen makatim çok ağrıyor sancılaniyor ve yumurtalarima vuruyor niye olabilir bir bilgisi olan var mı yaşayan yada yaşayan yada özür dilerim tekrardan