Ayazz-A Asyos34 panik olma bedenini takip et artarsa ve sık sık olursa geliyor demektir esinizi flan uyandırın artarsa
Ygmrcylin Bende 37 haftalığım Benım bebe hep taş gibi arada adet gibi sancım oluyor sonra gecıyor gün içinde çok yaşıyorum yani ama nst bağlandığında bir şey çıkmıyor