Buseviim1 ben bi kere devlete gittim bebek yaşıyor dedi sadece sağolun ya dedim 😂 bidaha da gitmedim ultrason resmi bile vermedi hep böyle mi devlet bilmiyorum çok ilgisiz değişikler yada özele alıştım bilmiyorum 😪sonra gittim özele doğum paketi aldım zaten ilkinde de aynı doktordu hiç şüphede değilim Allaha şükür kadın doğum doktoru çok önemli gerçekten