1burcU1 aynı sorun bende de var gece başımı yastığa koyar koymaz yanmaya başlıyor.. Süt içiyorum ben hafiften kesiyor yanmayı ama sonra tekrar başlıyor.. Gaviscon şurup içiyorum yatmadan evvel bi kaç saat rahat ettiriyor sabaha karşı tekrar yanmaya başlıyor.. Bu yüzden hamileliğim eziyet gibi geliyor bana bir an önce doğurmak kucağıma almak istiyorum bebeğimi 🙈🥰