Selam kizlar son iki gundur akintim inanilmaz cogaldi doktora gittim enfeksiyon diye ilac verdi dün nst de sancm vs cikmadi ama bebek asiri derece de sertleşiyor bacaklarim cok agriyo zor yuruyorum belime d ara sira agri giriyor bu nedir dogum belirtisi mi yaşayan var mi