Goncagul_7106 keşan devlet hastanesinde yaptım eğer odanız tek kişilik denk gelirse evet eş kalabiliyor benim tek kişilikti odam hem eşim hem annem kaldı iki kişiye de izin verdiler tek kişilik diye birde yanlış duymadıysam belli bir ücretle devlette de özel oda tutabiliyormuşsuz