Eru 20+4 hala bebeğimi hissetmiyorum sizin kaçta başladı erkek bebekler geç hissediloyomuş doğrumu ve karın kaslarıyla ilgiliymis
teachermom1 Eru 18. haftadayım tekme gibi değil ama böyle bir noktada toparlanma hissediyorum. Sol kasığım tarafında. Bir de böyle içimde bir kütle hareket ediyor gibi. Ama anlattıkları gibi tekme, dokunma değil.
Goncagul_7106 Eru 19 haftada hissetim 20 de net halde oldu ama bu korkulacak bir şey değil 25 e kadar bile hissetmeyen anneler tanıyorum ❤️
2kedi1beybi Eru ben 16. Haftada karnımda pıt pıt bişey hissettim ana ne olduğunu da bilemedim 😅 net bebemin hareketi bu dediğim 21. Haftaydı. Hissetmiyorum diye üzülüyordum kafama takıyordum ama normalmiş🤗
Yenianneperci35 Eru biz de 20+6 dayız benim de erkek ben de nadir hissediyorum.Doktoruma sordum normal dedi 24’e kadar hissedersiniz rahat olun dedi:) ben de biraz olsun rahatladım
caglayaman Ben 17+3 haftadayım tekme değil ama baya hareketlerini hissediyorum doktoruma sorduğumda hareketli bi bebek dedi ama hiç durmuyo özellikle geceleri
Eru Benimde bugün kontrolum vardi şükür normalmiş bu hafta onumuzdeki hafta hissetceksin artik dedi bakalım heycanla bekliyorum 🤰🏼