Mbahar canım bende Arnavutköy’de oturuyorum burada zaten 2 tane hastane var Avrupa hospital ve Şafak tıp merkezi benimde içime sinmedi ikisi şuan iki hastane var kontrole gittiğim biri sultangazi medistanbul doktorumda halise yollı diğeride Avrasya hastanesi zeytinburnunda doktorum Çiğdem yavuz yurtsever ikisinde çok iyi bende 17+3 deyim hala kafam karışık hangisiyle devam etsem diye 😅