Blueberry0 Ozgeliii ishalin bebeğe zararı yok ama neden oldunuz ki son haftalarda olsa neyse dicem de
Ozgeliii Blueberry0 ya hiç bilmiyorum deprem bölgesindeyim suyu temiz dediler içtim sonra ishal olunca eşim hazır su almaya başladı hazır su içmeme rağmen geçmedi muzda tüketiyorum bilmiyorum bebeğin kilo alımını etkiler diye üzülüyorum
Blueberry0 Ozgeliii Bol su iç muz , yoğurt, elma, patates haşlaması tuzlu kraker felan iyi geliyor tavsiye ederim 💕
Blueberry0 Ozgeliii ya ben 22+5 haftalık gebeyim. çoğu kişi kaşıntı yaşıyormuş ve benimde suyumun fazla olduğunu söyledi doktorum kolestazdan şüphe etti cuma günü alt ast testi vericem yaşadınız mı diye merak ettim kaşıntı sizde 😊
Ozgeliii Blueberry0 yok yaşamadım inşallah güzel haberler alırsınız sıkmayın canınızı bol bol dua edin benımde duam sizinle 💖 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Gmzgkck_ Kola gebelikte zararlı ama 1 kereliğine kola ve sarı leblebi ikilisini deneyin isterseniz hemen toparlıyor
ebruasar Benim 34 haftalıktı 2 gece sürdü ve sonrasında suyum geldi erken doğum yaptım .. bazıları ishalin doğum başlangıcı olduğunu söylüyorlar . Ama umarım sizinki öyle olmaz herkeste Farklı oluyor bu durumlar