Benim de oldu öyle ellerim ve ayak parmaklarım mahvoldu kaşınmaktan özellikle geceleri kaşıyodum bende dayanamıyodum ayak parmaklarım kararmaya başladı ve ben kaşıdıkça yara olmaya başladı o kararmalar kabuk şeklinde döküldü yine şuan iyiyim geçti ama çok çektim