Deletedmom_105 Esrac96 Behçet uz a sadece bi kere gittim kızımı acil götürdük aman 🤦🏻♀️ pişman oldum hemen çıktı Ege üniversitesine gittik. İzmir de ben daha sakin herkesin rahat bi şekilde işini gördüğü hastane görmedim . Üstte kalsın bilen varsa yazsın