Mrb kızlar ben 1 yıl önce acil sezeryanla doğum yapmak zorunda kaldım üstelik 9 cm açılma ve 10 saatlik suni sancı sonrası bebeğim iri olduğu için bu şekilde oldu neyse…😞 sorum şu ikinci çocuğumu Allah nasip ederse tabi (henüz hamile değilim) normal doğurmak istyorum.
İçinizde sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı? Oluyor mu yada bilgisi olan var mı?