Gizembalkan 38+5’te doğum yaptım 13 gün oldu henüz. Ben aslında normal doğum istiyordum hep öyle şartladım kendimi ama gebelik boyunca kalça ve bacağımda sinir ağrısı olduğu için doktorum normal doğumun beni oldukça zorlayacağını söyledi, bebek de strese girer o anlar dedi o yüzden sezaryen oldum🙏🏻 İlk günler sezaryen evet çok zordu bence ama şu an resmen hiç olmamış gibiyim allaha şükür🙏🏻☺️