Sedakyaaa Arkadaşlar 36+0 dayım doktorum tahmini doğum gününü söylüyor ama ben normal doğum istediğim için sancımın suyumun ne zaman geleceği belli olmaz diye düşünüyorum. Dediği tarih bebeğin gelişimini tamamlayıp sezeryanla alabiliriz demek mi oluyor