Gizem_cetinbas ilk iki gebeliğim normal doğumda, kızım 36+4 te doktor kontrolünün ertesi günü sabaha karşı doğdu kontrolde her şey yolunda tam 1 ay sonra bekliyoruz diyip gece sancılanıp sabaha karşı doğurdum çok saçmaydı hiç bişey anlamadım 🤣🤣 oğlum 39+6 da doğdu çarşamba günüydü, cuma gününü bekleseydi kontrolüm vardı doktorum suni sancı vericekti Allah’tan ki beklemedi o da korunmasız ilişki sayesinde yani yoksa daha doğuracağı yoktu beni gören sen hala doğurmadın mı diyordu 😅