Goktugceg Merhaba sevgili anneler. Ben Tuğçe . Bebeğimi bekliyorum nasipse. Şuan 19 haftalığız. 16 haftalıkken ultrason muayenesinde bebeğimin kalbinde ekojenik odak gördük doktorumuz. Halk arasında kalpte parlaklık veya kalsiyum çökmesi diye de biliniyormuş. Doktorumuz 2 li ve 4 lü test sonuçlarımızın temiz çıktığından ötürü üzerinde durmadı. Ama ben çok üzüldüm. Acaba böyle bitirt yaşayan oldu mu? Kendiliğinden geçiyor doğuma kadar diyorlar ama bilemiyorum. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Karanfill Goktugceg benim ilk gebeliğimde bebeğimde vardı ilerleyen haftalarda geçti ve doktorum bebeğinin kalbinde parlaklık olan gebelerimin cogu sağlıklı doğum yaptı demişti.
oyuncakperii Benim de bağırsakta çıkmıştı 27incş haftada. tekrar prrinatolojiye gittim 31. Haftada şükür geçmişti. Benim de doktorum çok üstünde durmamıştı ama ben çok tedirgindim.