masal_94 ahşap beşik hiç almayın bebek biraz tutunup kalkmayı öğrenince kullanılmaz oluyor 7. Aydan itibaren kullanmadık kaç kere ben işteyken çocuk çıkmış içinden komidinin üzerine kadar emeklemis,yüzünü çizmiş,bir kere de gece yarısı uyanip kalkıp gözlerini bana dikmişti korku filmi gibiydi ,park yatak daha kullanışlı ,büyüyen beşiğin de bir anlamı yok onu da kullanmadık direkt yatak olarak kullandık çocuğa ,park yatak derim geçerim