unlusura 38,5 olmadan ilaç verdirmiyordu doktorum 2 aylıksam bu daha küçük derece olabilir ama 37,5 ateş değildir 38 olmadan vermeyin bence bağışıklık kazanacak sonra düşürmede daha çok zorlanacaksınız büyüdükçe doktora götürün enfeksiyon mu yoksa viral bir şey mi bakılır