yyssmmnn Kızlar göğüs ucu kremini nezamn kullanmaya başlamak gerekiyor.8 ayda başlayın diyorlar ama bide önerebileceğiniz marka var mı çoçuk emdiğindede sıkıntı olmasın tadı vss kımyasal
Brlgry yyssmmnn bende lansinoh aldım doktoruma danışıp kullanmaya başlıcam artık doğurduktan sonra emzirirkende temizlemeye gerek olmayan bir krem
oglummehmedim yyssmmnn yag falan surun krem iyi degilmis diyolar cocuk emmiyo sonra ben oyle duydum cok zeytinyagi falan surun
Merveysf Herkes lansinoh önermiş 32.Haftadan itibaren kullanıyorum ben hafif acıma yara olmuştu faydasını gördüm
Ysn Merveysf Ya erken doğumu filan tetikler diyolar bende sürmek istiyorum aslında ama doktoruma da soramıyorum bi türlü erkek 😁
Merveysf Merveysf şıa Ysn ben sormadım doktora 😆😆ama sadece hafifçe göğüs ucuna sürüyoruz o kadar etkilemez bence
Halimelis Ben ilk gebeliğimde garmastan almıştım bir ay öncesinden kullanmaya başladım ve hiç bir şekilde yara olmadı yine aldım son bir ay kala başlıycam bebeğimde gayet iyi emdi
GamzeTopluKk Dokusunu kokusunu değiştirdiği için bebeklerde meme retti yaşanıyor diye duydum ben de ..Lansinoh alacaktım kararsz kalınca vazgeçtim
yyssmmnn Kızlar lansinoh aldım ya az önce bide hosgeldım bebek mustela seti ve yine mustelanın konak köpük şampuanını aldım indirimliydi farmareyon sitesinden aldım bilginiz olsun almak isteyen olursa arastrdım en uygun burasıydı
ElifAbr yyssmmnn canım guvenilir bir site mi ilk defa görüyorum bu siteyi ben. Almak istediğim birkaç bir şey var guvenemedim sanki, sen aldin mi daha önce