Kürtaj olalı çok oldu 40 güne bir oluyorum diyelim hadi çünkü 36-37-38 bir falan değişiyor adet oluyorum adetim 4 gün geciktiginde kaset test yaptım birşey çıkmadı sonra 7 gün geçince erken gebelik yaptım silik yani baya silik sonra 1 gün ara verip bugün ilk idrar ile yaptım sonuç bu siz gorebilin diye rengiyle oynadım şimdi bir çok neden var kafamda oyuzden kendime konduramiyorum🥺