MerveTuranTzn Nihayet bende doğum hıkayemı buraya yazıyorum çok şükür😍 40+2 de hala gelmeyen oğlusum vardı. Bende pazar günü bol yürüyüş ev işi yaptım pilateste zıpladığımda erken pazartesi günü nişanım geldi daha sonra kanamam çoğaldı doktoruma haber verdım hemen hastahaneye gel dedi. Alttan muayene etti daha bir santim açıklık ama bu kanamayla eve yollayamam yatışını yapalm dedi bende tamam dedim evim hastahaneye uzaktı çünkü. O gece yattım hastahanede salı günü sancılarım başladı sancı geldıkce pilateste zıpladım çömelme hareketi yaptım derken 7 cm açıklığım oldu ama hala suyum çok fazlaydı. Doktor doğumhaneye aldı beni suyumu patlattı bu sefer sancılarım hepten artmaya başladı yarım saat ıcınde 10 cm açıklığa kavuşmuştuk lakın ıkın ıkın bir türlü bebegıme kavuşamadım😞 saat en son 23:30 olmustu ve ben dayanamadm dedm olmuyor benı sezeryana alın, doktorumda zaten öyle düşünüyorum baya bekledık dedi. 9 ay boyunca normal Doğuma çok odaklandım yürüyüş plates hurma evden cıkarken Meryem ana otu ama ne yaparsan yap takdırı ilahı Mevla ne dilerse o oluyor.. Neyse canlar uzatmayayım 10 cm acıklıkla dogumhaneden amelıyathaneye girdm sezaryen oldum. Meğer bebişimin kafası göğe doğru bakıyormus, amelıyathaneden çıkınca doktor dedi sabaha kadar da beklesek olmaZmıs bebek kanalda kafası yukardaydı dedi. Velhasıl ben oğlusuma kavustum mis kokusunu cekıyorum içime tüm anneler sağlıkla kavussun inşAllah❤️
sumeyyezumra hayirli olsun bebisiniz insaallah. doktor ultrasonla bakmadi mi bebegin ters oldugunu bosuna sancı cektiniz
MerveTuranTzn sumeyyezumra sağolun. Bı sıkıntı yoktu son ana kadar normal dogum dedi yoksa BEnde ıstemzdm tabiki iki dogumu bir yasamayı😕