Merhabalar. Ben gebeliğimi yeni öğrendim. Hemde ilk gebeliğim . Henüz kese bile oluşmadı. Yeni olduğu için kese henüz görünmez dedi doktorum. Hcg 147. Aklıma takılan bir kaç şey var. Kaçıncı haftadayim ?
Nelere dikkat etmem gerekiyor? Bebeğin tutunması için ne yapmam lazım? Beni aydınlatırsanız sevinirimm☺️