beyzacoskun bende aylarca dış ağrısı çektim ilk zaman dış yapilmadigi için anbıyotık kullnadım baya bı sure ağrı yapmadı bide doktorum içmez sen bebek için iyi olmaz dedi düşünsene enfeksiyonlu bı ortamda bebek buyumeye calisicak ne kadar yanlış bişey icmemen çünkü bende başta içmek.istemedim doktorum bu şekilde konuşunca mantıklı geldi içtim ve rahatladım