Gsanalika 8 haftalıkken ögrendim 81.576 degerim :) 2 aylıktım yeni ögrendim belirtim yoktu çünkü :D 5. Aylıgım hala belirtilerim yok
ilkheyecanim96 Esmer00 peki 2 gün arayla iki kan tahlili de sabah mı verdiniz yoksa ilk beta akşam diğeri sabah verdiyseniz normal
Tipitip Lunalunay 2 gün gecikmiştim beta 38 di dr çok düşük gebelik var diyemeyiz demişti Şuan 24+2 yiz 😊