Kızlar ben hamile olduğumu evdeki test ile öğrendim sonra aynı gün acil de kan verdim beta 2317 çıktı sonra randevu aldım kadım doğuma 22 eylüle verdi hani benim hesaplara göre 3 hafta olması gerekiyor ama az önce rahatsızdım doktora gittim alltan muayene etti 5 haftalık dedi ama şöyle anlatayım eşimin kurban bayramından önce istanbula tayini çıktı onun önceden gelmesi gerekiyordu ve eşim gelirken ben regldim hani ilişki olmadı sonra eşim gitti sonra yine adet zamanı adet oldum eşim haziranda gitti bende Ağustos da geldim istambula gelmeden önce de 27 Temmuz adet gördüm yıkandım 12 ağustosta geldim istanbula şimdi hani bebek kaç aylık benim buraya gelince ilişki oldu hani kaç aylık ya