MinikAnnesi18 Tam 34 haftalık bebeğim ve bugün kontrolümüz vardı kızımda yumurtalık kıstı olduğunu öğrendim doktor bir sıkıntı olmaz dedi ama büyürse alırım bebeği dedi ne yapmalıyım
Selcanunal2004 MinikAnnesi18 merhaba iyi günler 35 deyim bugün bize de aynısınj söylediler. Bebeğin yumurtalıklarında kist gördü. Bugüne kdar böyle biriey yoktu korktum bende. Geçti mi acaba sizin