birmeleginannesi_ bence bir kaç gün dayanabilirsen sabah akşam 5 dakika oturduğun yerde dinledikten sonra tansiyon ölçmelisin, şayet yüksek veya düşük değilse özellikle yüksek değilse beyin sinir cerrahisi görse iyi olur. Ama yarın randevun varsa özel hastane ise birwz pahalı olur bir sürü şey ister, ama devlet ise git istersen oda fiziki muayene yapar tansiyonunu ölçer bazı semptonlara göre hareket eder.