Gulmasal tam bir kedi severim evimde 1 ofisimizde 2 tane var.
Canım şimdi söyleceklerim seni rahatlatacaktır.
Yawru kedi alıp büyütmek sabır isteyen bir şey, kumu temizlerken yanında bulunsun kazıp kazıp kapat üstünü sonra temizle görsün, birde kum kabının üstünü aşık tut yawru o çünkü alışması lazım,suyunu bol bol değiştir çişide kokmaz suyu iyi içerse, şayet kum dışında bir yere yapmaya devam ederse rahatsızlığı olabilir. Son olarak evine aldığın her kedinin 3 aya bir parazit aşıları (iç_dış) veterinerler 2 ay diyor ama 3 aya birde olur, yılda 1 kezde karma aşıları var. Karma aşısı için daha küçük ama parazit aşıları yapılması laızm ve genel muayane den geçmesi lazım. Benim evdeki kedim parazit aşısından sonra ishal oldu mesela anneden geçen paraziti varmış sütten ufak antibiyotik kullandı, 1,2 kez kuytu köşeye yapmıştı ama 1 hafta 10 güne hem düzeldi hem alıştı.