Fcetiner bende Ayn öyle dik İlk gebeliğim de boş gebelikte di 6 haftalık dik iki hafta daha bekle dediler tm deidim bekedim gene yok dediler boş gebelik diye SONRA dan Kürtaj oldum ama kurtajim çok zor du canlı yaptılar devlete o zaman aklıma gelemedi özel hastaneye gitmek butcemdede vardı ben biraz daha bekledim hasteneye gitmeidm komşuların aklına uydum zehirlicekti beni resimen yerimden kalkamadım