34+2yiz daha önce buraya yazmıştım sancilarim oluyor diye. Doktorum idrar tahliline de bakalım o da yapıyor olabilir dedi. Dün sonucuma baktı enfeksiyon çıktı kötü ama cok kotu değil dedi tek kullanımlık saşe verdi ayrıca erken doguma sebep olmasin diye sabah aksam kullanmak üzere
200 mg progestan verdi. Enfeksiyonu olup erken doğum yapan var mı? Sizler bu şekilde kaçıncı haftada doğum yaptınız?