Yagmurr1 Benim kendi sancım baya yüksekti yeterliydi zaten açılma olmuyordu sadece oyüzden uzun sürmüştü 😂🙈 ama 33 saatin hepsi kötü geçmedi tabi son saatler sadece insanı zorluyor ama ondada Allah yardım ediyor bi sekilde merak etme☺️ hiç gözünü korkutma herkesin doğumu çok farklı belli olmaz belki çok basit doğurcaksın☺️ Ve ne olursa olsun Allahın yardım edeceğini unutma.. inşallah kolaylıkla sağlıkla alırız evlatlarımızı 😍🙏