Anneumut2318 haklısınız anlıyorum sizi, benimde çok dar ilişki de bile hala zorlanirim,
Oğlum için 4 buçuk kilo doğar dedi doktor ona rağmen ama sezaryenin adını bile almadi, epidural bile teklif etmediler çok acılar çektim bende, kendim dile getirdim epidurali, 48 saat boyunca 3 dk da bir sancı çektim, oğlum 3740 doğdu
Çok yirtilmam oldu evet, aylarca iyilesemedim, ilk ay 10 saniye ayakta duramadim, aylarca ilişkimiz bile olamadı, yaş bölge iyileşmesi zaman alıyor
Ama hepsi geçti iyileşti turp gibi evet yaşayınca insanın psikolojisi bozuluyor ama ikinci normal doğum olması gerekirse hiç tereddut etmeden yine normal doğum tercih ederim
7 kat kesilmekten ve bir daha tam iyilesememekten çok daha iyi benim için, birde üst üste sezeryan olmanın riskleri var tabi yani beni de sezaryen çok korkutuyor bu konularda, madem yara alacagim, doğal olarak alıp doğal olarak tam iyileşmeyi tercih ederim. 10 ay sonra ikiz gebeyim su an ve %90 sezaryen olacak, ilkim tüm zorluklara rağmen normal doğum olduğu için o kadar mutluyum ki kısa süre sonra iki defa sezaryen olmak riskli derler iyiki normal doğum olmuşum
Sezaryen olacağım için üzülmüyorum sezaryen sirkli durumlar için çok büyük nimet, ama benim için normal doğum kadar mutlu edemez, hem tam iyilesemicem hem bebeklerim tam sağlıklı doğmayacak bunlar kesin bilgiler ve bu beni illaki üzüyor…
Ama takdirin ve kısmetin önüne geçilmiyor
Ne dersek diyelim nasibimiz yazılı belli
Size de hepimize de en sağlıklı en huzurlu dogumlar dilerim 🤲🏻❤️