Arkadaşlar merhaba 25 haftalık hamileyim bu gün kontrolüm vardı 15 gün önce gece acile gittim ve çok fazla idrar yolu enfeksiyonu olduğu çıkmıştı antibiyotik kullandım fakat geçmemiş bu gün doktora böbreğimin ağırdığını söyledim ultrasonla baktı ve sağ böbreğimde büyüme olduğu normalde bunun olabileceğini fakat benimkinin biraz fazla olduğunu söyledi büyümeye devam ederse de kater takacağını söyledi biraz korktum açıkçası tekrar bi ilaç verdi ve önümüzde ki cuma kontrole çağırdı aranızda başına böyle bişey gelen var mı içim içimi yiyor nedense 🤦♀️