Beybiliboy canım ben 9 kiloyla doğuma gittim. 68 dim 77 yle doğurdum. 3 gün sonra eve geldiğimde 70 kiloydum. Doğumdan sonraki 1 ay içinde kendş kilomun altına düştüm. Ayrıca doğumdan kalma göbeğim bile yok gayet doğumdan önceki gibiyim sadece sımsıkı değil karnım😄 10 kiloyu geçmemeye çalışmak lazm bence.