Herkese merhaba 14 haftalık hamileyim boğazımda ağrı ve acı var bademciklerim çok şiş değil ama beyaz beyaz yara gibi normalde de hep bu tarzda hasta olurum zaten ve ağır atlatırım şimdi ilaç da kullanmıyorum ne yapsam iyi gelir fikir verebilecek olan var mı