Hizligonzales miraybaskoy benimde dustu 35haftaligim her goren karnin dusmus dedi 3gun once doktora gittim bebek donmus kanala yerlesiyor dogum yakin dedi
Azra41 miraybaskoy Hayır kuzum ya benim hep assagidaydi sonradan çıktı yukarı :) insanlara bakma sen. Kulağını tıka bişey dediklerinde.
Haticealp Bizde 33+5 iz benim 2 hafta oluyor karnim düşeli Rabbim vaktinde saatinde hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah canım bebegim dönmüş zaten doktor öyle söyledi