Ceren0735 3250 doktor 1250 kan tahlili verdim ben de.. Doktorum cok iyiydi sonuna kadar haketti ve ben kan tahlilinde laboratuvarin da cok onemli olduğunu düşünüyorum arkadaşım medicalparka gitmisti kan tahlili yanlis cikmis fetal yaptirdi yalan yere aslinda biseyi yokmus bos yere korkuttular.