Deryam35 Sizin doktorun umursamazlığındanmış. Oğluma yaptırırken ayak, el parmaklarını saymıştı, kol , bacak boyları eşit mi va hep kontrol etmişti hatta yan durduğu için kalbinde delik gözüküyor net göremiyorum diyip dışarda tatlı yiyip pozisyon değiştirmem gerektiğini falan söylemişti. Baya baya ilgiliydi.