cansureis bugün adet olmam gerekiyordu normalde olmadım az önce test yaptım çıkmadı tabi. 1-2 gün daha olmazsam pozitife dönme şansı var mı? Benim bildiğim varsa şuan çıkması lazım muhtemel gecikmiş bi regl pek gün bile atlamam normalde çok düzenlidir.