Enas2365 Sibelsamet_64 maalesef hiç geçmiyor ilk sezaryenimin üzerinden 10 yıl geçmişti hala his yok. 2. Sezaryen oldum 2 yıl önce aynı hissizlik devam. 3. Doğuma inşallah alıştım karnımı hissetmemeye 😂
Sibelsamet_64 balevlatlarim3535 bnmde 7 gün oldu uyuşuk gibi bide ödem oluştu ayaklarımda nasıl geçer acaba
1asel-duru Çok normal sonra geçiyor 3 ayda falan ben 51 gün oldu ikinci sezeryan oldum benimki geçmeye başladı çok hareket edersen ve oraya masaj yaparsan uyuşuk hissi geçiyor