32 haftalık hamileyim ve 1haftadir vücudumda ödem var git gide artıyor ayak bileklerim her geçen gün daha fazla şişiyor bugün hiç ekmekte yemedim ne otura biliyorum ne yapabiliyorum iyice agirlaştım ilk hamileligim bu ödemle ilgili tavsiyesi olan varmi