Seyda5834 Kızlar 33+1 haftalık hamileyim topuklarımda uyuşukluk hissi var , el parmaklarımın eklemlerinde de ağrılar başladı . Ödem için neler yapıyorsunuz 🌸
aysegullozdm Seyda5834 ben de de yüz de olmuştu sol tarafta hala da oluyor bir kaç gündür az az doktora gittik magnezyum eksikliğinden olabilir dedi yüzde olması normal mi sizce de sanki karıncalanma gibi oluyor sizde de öyle mi 🙋🙋
Pikachukiz53 Seyda5834 ben dün o ağrıdan uyuyamadığım şuan yazarken bile ellerim hala uyuşuk magnezyum diyorlar ama magnezyum kullanınca sanki daha kötü oluyorum:(
Seyda5834 Ya benim topuğum bayadır böyle , ben ödemden diye düşünüyorum ellerimi ama topuklarımın ağırlıktan sinir sıkışması yaptığını söylüyor bazıları 🤦🏻♀️